Η δεύτερη γενιά του Duster κατάφερε να γίνει από τα πιο ενδιαφέροντα μοντέλα της Dacia και από τα πιο εστιασμένα της κατηγορίας. Οι λόγοι που το κάνουν να ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό είναι ότι ουσιαστικά φέρει την υπογραφή της Renault σε πολλά σημεία, έχει το δυναμικό ντιζάιν, οι δυνατότητες και οι επιδόσεις του είναι σημαντικές, ενώ η τιμή κτήσης είναι ιδιαίτερα προσιτή και αισθητά χαμηλότερη από τον ανταγωνισμό.
Για αυτούς τους λόγους το νέο Duster κατάφερε λίγους μήνες μετά την κυκλοφορία του να συγκεντρώσει το ενδιαφέρον πολλών οδηγών. Το νέο μοντέλο που οδηγήσαμε (1,5λιτρο dci 2WD) εκσυγχρονίστηκε σημαντικά και έκανε ένα ακόμη βήμα μπροστά από τον προκάτοχό του. Πλέον έχει καινούρια μάσκα, προβολείς με τα LED φώτα ημέρας, ενώ στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα φώτα led.
Το μήκος του φτάνει τα 4,341 μέτρα, που σε συνδυασμό με το μεταξόνιο των 2.674 χιλιοστών εξασφαλίζει άνετους χώρους, με τον αποθηκευτικό χώρο να αγγίζει τα 478 για την έκδοση που οδηγήσαμε και η οποία ήταν το 1,5λιτρο 4Χ2 πετρέλαιο, καθώς στην τετρακίνητη έκδοση ο αποθηκευτικός χώρος είναι 20 λίτρα μικρότερο. Αίσθηση προκαλούν οι εσωτερικοί χώροι που είναι άφθονοι και δίνουν πολλές λύσεις στις μετακινήσεις μια οικογένειας. Μάλιστα τα τονισμένα φτερά, οι προστατευτικές ποδιές στους προφυλακτήρες και οι ράγες οροφής του δίνουν ένα πιο δυναμικό στυλ, ενώ η απόσταση των 210 χιλιοστών από το έδαφος το κάνουν ικανό να κινηθεί σε κάθε ποιότητας οδόστρωμα.
Το εσωτερικό είναι απλό και λειτουργικό, με μαλακά υλικά και καλή συναρμογή. Το ταμπλό που δεν έχει να ζηλέψει άλλα μοντέλα της κατηγορίας. Η οθόνη του συστήματος infotainment MediaNav Evolution είναι τοποθετημένη ψηλά με όλες τις απαραίτητες ενδείξεις. Ωστόσο όλα τα κουμπιά τα χειρίζεται ο οδηγός και βρίσκονται μέσα στην απόλυτη εργονομία του.
Στην πράξη οι 110 ίπποι δίνουν δύναμη στον μοντέλο και οι επιδόσεις του είναι ικανοποιητικές. Αυτό που μας έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση είναι η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου που όταν αποφασίσαμε να το οδηγήσουμε πολύ συντηρητικά διαπιστώσαμε ότι δεν ξεφύγει καθόλου και ένα γέμισμα δίνει αυτονομία άνω των 900 χιλιομέτρων έχοντας μέση κατανάλωση καυσίμου τα 5,5 λίτρα/100χλμ. Η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 171χλμ/ώρα.
Η νέα ανάρτηση με τις νέες ρυθμίσεις στην πράξη αποδεικνύεται αποτελεσματική και κρατάει το μοντέλο στο δρόμο ανεξαρτήτου του τρόπου οδήγησής του. Στο δρόμο έχει πολύ καλή ποιότητα κύλισης και προσφέρει μεγάλη σιγουριά στον οδηγό.
Κάνοντας έναν μικρό απολογισμό, θεωρούμε ότι είναι αυτοκίνητο που τιμά τα χρήματά του, έχει δυνατότητες εκτός δρόμου, καλή θέση οδήγησης, έχει σύμμαχο την τεχνολογία, είναι αισθητικά όμορφο και διαθέτει μεγάλους χώρους. Όσο για την κατανάλωση αυτή κάτω από οποιασδήποτε συνθήκες κυμαίνεται σε χαμηλά επίπεδα. Η τιμή κτήσης για το 1,5λιτρο dci 2WD που οδηγήσαμε αγγίζει τα 16.100 ευρώ.
Όλες οι ειδήσεις για το αυτοκίνητο στην ειδική κατηγορία του Pagenews.gr