Με στόχο τη μείωση του διοικητικού κόστους, την απλούστευση των διαδικασιών, τη διαφάνεια και την καλύτερη εξυπηρέτηση του φορολογούμενου, με απόφαση του Διοικητή της ΑΑΔΕ, η οποία αναμένεται να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, από τις 9/5/2018 ξεκινά πιλοτικά η παροχή της δυνατότητας ηλεκτρονικής υποβολής ενδικοφανούς προσφυγής και αιτήματος αναστολής ενώπιον της Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών, καθώς και παρακολούθησης της πορείας τους, για πράξεις που έχουν εκδοθεί από τις ΔΟΥ : α) Φορολογίας Ανωνύμων Εταιρειών (Φ.Α.Ε.) Αθηνών, β) Χολαργού, γ) Ψυχικού, δ) Αμπελοκήπων και ε) Ιωνίας Θεσσαλονίκης.
Στη φάση αυτή, η δυνατότητα ηλεκτρονικής υποβολής παρέχεται εναλλακτικά με τον έντυπο τρόπο υποβολής, που προβλέπεται στην ΠΟΛ 1064/2017 απόφαση.
Σε ορίζοντα εξαμήνου, η ευχέρεια ηλεκτρονικής υποβολής θα παρασχεθεί σταδιακά για πράξεις, που έχουν εκδοθεί από τις υπόλοιπες ΔΟΥ και τα ελεγκτικά κέντρα.
Όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή της η ΑΑΔΕ κατά τη διάρκεια της πιλοτικής λειτουργίας θα εκτιμηθεί το αποτέλεσμα αυτής, ώστε προοδευτικά η ηλεκτρονική υποβολή να καταστεί η μοναδική διαδικασία υποβολής των ενδικοφανών προσφυγών ενώπιον της ΔΕΔ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Από το 2019 οι αλλαγές στις φορολογικές δηλώσεις των συζύγων
Φορολογικές δηλώσεις: Τα σημεία – κλειδιά στη συμπλήρωσή τους