Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε το δημοσίευμα της ”Live Sport”, ο μέγας χορηγός της Euroleague, η Turkish Airlines, είχε καταθέσει στον Ολυμπιακό προσφορά για διαφήμιση της εταιρείας στη μετώπη του ΣΕΦ.
Η απάντηση που εισέπραξε ο τουρκικός κολοσσός από τον Ολυμπιακό ήταν αρνητικοί, καθώς η διοίκηση ήθελε να δώσει χώρο σε κάποια ελληνική εταιρεία.
Σύμφωνα πάντως με το δημοσίευμα, ο πρώτος διαγωνισμός που έθεσε ως αρχικό τίμημα τις 85.000 ευρώ δεν έφερε κάποιο αποτέλεσμα για τον Ολυμπιακό.
Οι ”ερυθρόλευκοι” επανήλθαν με νέο διαγωνισμό και χαμηλότερο αντίτιμο (65.000 ευρώ) και ευελπιστούν ότι θα υπάρξει κάποια ανταπόκριση.