Δεν χρειάζεται να είσαι γκουρού των αυτοκινητοβιομηχανιών για να αντιληφθείς το λόγο που μια εταιρεία πάει – και ενισχύει την παρουσία της με μονάδες παραγωγής κ.α. – σε χώρες της Αφρικής, ή της Ασίας. H Opel θέλει να επιστρέψει στην βιώσιμη κερδοφορία. Και για αυτό το λόγο, ήδη από φέτος, πολλά μοντέλα της θα αρχίσουν να παράγονται στο εργοστάσιο της, στη Ναμίμπια.
Με αυτό το βήμα, η Opel θα ενισχύσει την παρουσία της στη Ν. Αφρική.
«Η σημαντική αύξηση των επικερδών πωλήσεων σε αγορές εκτός Ευρώπης, είναι ένας από τους θεμελιώδεις πυλώνες του στρατηγικού σχεδίου μας PACE! και σημειώνουμε μεγάλη πρόοδο στο τομέα αυτό» δήλωσε ο CEO της Opel/Vauxhall, Michael Lohscheller. «Η σημερινή απόφαση δείχνει επίσης πόσο ωφελείται η Opel από την ένταξή της στο Groupe PSA. Αξιοποιούμε την παγκόσμια παρουσία της μητρικής εταιρίας μας για να αποκτήσουμε άμεση πρόσβαση στις αναπτυσσόμενες αγορές.»
Η Opel στοχεύει να διπλασιάσει τις πωλήσεις της στις αγορές του εξωτερικού μέχρι το 2020. Στόχος είναι το 10% του όγκου πωλήσεων μοντέλων Opel να παράγεται εκτός Ευρώπης, μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 2020. Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, η μάρκα θα ενισχύσει περαιτέρω την παρουσία της σε 15 εξαγωγικές αγορές σε Ασία, Αφρική και Ν. Αμερική όπου ήδη δίνει το «παρών» σήμερα και θα εισέλθει σε περισσότερες από 20 νέες εξαγωγικές αγορές μέχρι το 2022.
Αρχικά, η Opel θα κατασκευάζει το SUV Grandland X στο Walvis Bay/Namibia μέσω των λεγόμενων Κιτ Συναρμολόγησης SKD (Semi Knocked Down), ξεκινώντας από το δεύτερο εξάμηνο του 2018. Αργότερα, θα ακολουθήσουν και άλλα προϊόντα.
Ο ετήσιος στόχος παραγωγής είναι πάνω από 5.000 μονάδες μέχρι το 2020.
Τους τελευταίους μήνες η Γερμανική εταιρία έχει ήδη ανακοινώσει τα ονόματα των νέων εμπορικών εταίρων της σε Ν. Αφρική, Μαρόκο και Τυνησία. Έτσι θα δημιουργηθούν οι αναπτυξιακές βάσεις σε αυτές τις σημαντικές αγορές του μέλλοντος.