Οι πέντε μεγαλύτερες αγορές της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην συγκεκριμένη κατηγορία παρουσίασαν μεγάλη αύξηση. Η Ισπανία είχε αύξηση 17,9%, ενώ την ακολούθησαν η Ιταλία (+5,7%), η Γαλλία (+4,2%), η Γερμανία (+3,6%) και η Μ. Βρετανία (+0,9%). Η Ελλάδα είχε αύξηση 2,8% πουλώντας συνολικά 590 επαγγελματικά οχήματα. Στην ίδια κατηγορία το πρώτο δίμηνο στην ΕΕ σημειώθηκε αύξηση 6,5% με την Ουγγαρία να σημειώνει την μεγαλύτερη αύξηση (+35%), ενώ αύξηση παρουσίασε η Ισπανία (+16,6%), η Ιταλία (+10,3%), η Γερμανία (+6,4%) και η Γαλλία (+5,1%).
Στα μικρά επαγγελματικά οχήματα μέχρι 3,5 τόνους οι εγγραφές στην ΕΕ ανήλθαν συνολικά σε 143.930 μονάδες σημειώνοντας αύξηση 5,8%. Η Ισπανία (+18,1%) οδήγησε στην ανάπτυξη, ακολουθούμενη από τη Γερμανία (+8,8%), το Ηνωμένο Βασίλειο (+6,4%), την Ιταλία (+6%) και τη Γαλλία (+3,5%). Η Ελλάδα είχε αύξηση 3,2% πουλώντας συνολικά 545 οχήματα.
Στα βαρέα επαγγελματικά οχήματα, όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, οι νέες ταξινομήσεις στην ΕΕ αυξήθηκαν κατά 2,5% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πριν από ένα χρόνο με πωλήσεις 22.312 μονάδες. Η ζήτηση βαρέων οχημάτων μειώθηκε στη Μ. Βρετανία (-13,4%) και στη Γερμανία (-11,8%), ενώ οι πωλήσεις ήταν ανοδικές στην Ιταλία (+14,7%), την Γαλλία (+12,5%) και την Ισπανία (+10,8%). Η Ελλάδα πουλώντας 23 φορτηγά είχε αύξηση 130%.
Τέλος, στα λεωφορεία άνω των 3,5 τόνων τον Φεβρουάριο υπήρξε άνοδο 1,9%. Η ζήτηση μειώθηκε στη Γαλλία (-18,4%), την Ιταλία (-14,5%), τη Γερμανία (-13,6%) και τη Μ. Βρετανία, (-8,0%), ενώ αύξηση είχε η Ισπανία (+62,1%). Η Ελλάδα τον Φεβρουάριο σημείωσε πτώση πωλήσεων κατά 64%, πουλώντας συνολικά 9 λεωφορεία.