Με μεγάλη ταχύτητα φαίνεται ότι συμπληρώνεται το «παζλ» των ψηφιακών οργανογραμμάτων στους ΟΤΑ, καθώς σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία στην ιστοσελίδα της «Απογραφής», 60 Δήμοι και 9 Περιφέρειες έχουν επικαιροποιήσει τους οργανισμούς εσωτερικής υπηρεσίας τους αναρτώντας στους στην ειδική ψηφιακή πλατφόρμα της κινητικότητας (ψηφιακά οργανοράματα).
Υπενθυμίζει ότι η ψηφιοποίηση του οργανογράμματος είναι βασική προϋπόθεση για τη συμμετοχή ενός δημόσιου φορέα για να υποδέχεται προσωπικό, όχι μόνο μέσω του νέου ενιαίου συστήματος μετατάξεων, αλλά και από προσλήψεις.
Η ανάρτηση των οργανογραμμάτων των παραπάνω συνολικά 69 ΟΤΑ σημαίνει ότι είναι εγκεκριμένοι, αλλά δεν σημαίνει ότι είναι και οι μόνοι οργανισμοί τοπικής αυτοδιοίκησης που έχουν ολοκληρώσει τις διαδικασίες επικαιροποίησης των οργανογραμμάτων τους. Όπως έχει γράψει η aftodioikisi.gr, η ανάμειξη των ΟΤΑ στην κινητικότητα ήταν ένα κοινό «στοίχημα» για δύο υπουργεία, το Εσωτερικών αλλά και το Διοικητικής Ανασυγκρότησης.
Υπηρεσιακά στελέχη των συναρμόδιων υπουργών συνεργάστηκαν προκειμένου να «προτυποποιήσουν» περιπτώσεις οργανογραμμάτων ΟΤΑ και, παράλληλα, παρέχοντας τεχνική υποστήριξη στους δήμους, στις περιφέρειες και στις Αποκεντρωμένες Διοικήσεις που θέλουν να προχωρήσουν ένα… ψηφιακό βήμα, συνέδραμαν στις προσπάθειές τους.
Ο συντονισμός αυτής της προσπάθειας ανήκε στο υπουργείο Εσωτερικών, ενώ, όπως πληροφορείται αρμοδίως η ιστοσελίδα μας, τα δύο υπουργεία παραμένουν ανοιχτά σε… εκκλήσεις για τεχνική βοήθεια από πλευράς ΟΤΑ.
Οι 60 δήμοι με νέα ψηφιακά οργανογράμματα: