«Τα τελευταία λίγα χρόνια, η αρχιτεκτονική έχει γίνει η πιο σέξι τέχνη» έγραφε το New York Magazine, το 2006 δίνοντας σαφές δείγμα ότι όλι πλέον έχουν επηρεαστεί από το Sex and the City.
Για τον εορτασμό των 20 χρόνων της σειράς«με τη μεγαλύτερη επίδραση αρχι-κοινωνικού (προσοχή, όχι "αρχι-τεκτονικού") μανιφέστου της Νέας Υόρκης», ο αρχιτέκτονας Andres Jaque του Office for Political Innovation και ο Miguel de Guzmen του Imagen Subliminal ετοίμασαν ένα transmedia στούντιο, όπου γίνεται μια αναπαράσταση της τηλεοπτικής σειράς μέσω ντοκουμέντων.
Σε αυτό που ετοίμασαν έδωσαν το όνομα «Sex and the So Called City» και οικοδεσπότης είναι ο ανεξάρτητος οργανισμός αρχιτεκτονικής και τέχνης στο Σόχο του Μανχάταν, Storefront for Art and Architecture.
«Από τη μετάδοση του πρώτου επεισοδίου του SATC, το 1998, η αγορά ακινήτων στη Νέα Υόρκη έχει διπλασιαστεί» γράφουν οι δύο επιμελητές της έκθεσης. «Καθώς η Κάρι, η Σάρλοτ, η Μιράντα και η Σαμάνθα προχωρούσαν από ετερογενή ρούχα, αγορασμένα σε καταστήματα που λειτουργούν φιλανθρωπικές ενώσεις, στην high end πολυτέλεια της επώνυμης μάρκας, και από το νοίκι διαμερίσματος με ένα υπνοδωμάτιο σε διαμερίσματα που ανήκουν στον Κόσμο της Διακόσμησης Εσωτερικών Χώρων, σε μια αντίστοιχη εξέλιξη είχε μπει και η Νέα Υόρκη» τονίζουν.