Συνολικά 169.538 πελάτες παρέλαβαν μία BMW, ένα MINI ή μία πολυτελή Rolls-Royce, αύξηση 3,8% συγκριτικά με τον περσινό Ιανουάριο.
Όπως δήλωσε ο Pieter Nota, Μέλος Δ.Σ. της BMW AG, υπεύθυνος Πωλήσεων και Μάρκας BMW τα μοντέλα που έδωσαν ώθηση στις πωλήσεις της φίρμας ήταν η νέα BMW Σειράς 5 sedan, όπου οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 40%, ενώ το λανσάρισμα της νέας BMW Σειράς 6 GT έχει υπερδιπλασιάσει τις συνολικές πωλήσεις της BMW Σειράς 6 τον πρώτο μήνα της χρονιάς.
Φέτος, η BMW Group στοχεύει τα ηλεκτρικά της μοντέλα να αγγίξουν τις 140.000 μονάδες, διατηρώντας τη κορυφαία θέση της στην κατηγορία premium ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας/plug-in υβριδικών. Περισσότερα από το ένα στα τέσσερα από όλα τα οχήματα BMW και MINI που πωλήθηκαν στη Σκανδιναβία ήταν ηλεκτρικά.
Με τις πωλήσεις των μοντέλων BMW i, BMW iPerformance και MINI Electric να αυξάνονται κατά 36,7% συγκριτικά με τον περσινό Ιανουάριο, οι προοπτικές είναι ευοίωνες για την επίτευξη του στόχου.
Σε όλο τον κόσμο, συνολικά 7.155 πελάτες παρέλαβαν ένα premium ηλεκτρικό όχημα του BMW Group μέσα στον Ιανουάριο.
Οι συνολικές πωλήσεις της μάρκας BMW αυξήθηκαν κατά 3,4% τον πρώτο μήνα του 2018, με συνολικές παραδόσεις 148.400 οχημάτων σε όλο τον κόσμο.
Η μάρκα MINI πέτυχε συνολική αύξηση πωλήσεων 7,0%, με την παράδοση 20.929 οχημάτων των Ιανουάριο. Ισχυρότερος συντελεστής ανόδου ήταν το MINI Countryman, που διπλασίασε τις πωλήσεις του συγκριτικά με πέρσι τον Ιανουάριο. Συνολικά 6.022 πελάτες παρέλαβαν το αυτοκίνητό τους τον μήνα αυτό, ενώ ο ένας στους επτά επέλεξε την plug-in υβριδική έκδοση του αυτοκινήτου.