Τεχνολογία

Έρευνα: Οι νέοι κάτω των 25 αποχαιρετούν το Facebook λόγω… Snapchat

Το Snapchat είναι μία δημοφιλής social εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων φωτογραφιών, βίντεο και κειμένου. Αυτό που την ξεχώρισε και την έκανε τόσο δημοφιλή στους νέους χρήστες, είναι το γεγονός πως τα μηνύματα τα οποία στέλνονται είναι αυτοκαταστρεφόμενα, δηλαδή έχουν μικρή διάρκεια ζωής για προβολή από τον παραλήπτη έως ότου διαγραφούν αυτόματα.

Το Facebook παραμένει ο δημοφιλέστερος ιστότοπος κοινωνικής δικτύωσης στις ΗΠΑ, όμως οι νέοι κάτω των 25 ετών φαίνεται να στρέφονται ολοένα και περισσότερο στο Snapchat, σύμφωνα με τα στοιχεία του eMarketer.

Το 2018 ο αριθμός των χρηστών του Facebook αναμένεται να μειωθεί κατά 5,6% στην ηλικιακή ομάδα 12-17 ετών και κατά 5,8% στην ομάδα 18-24 ετών. ”Είναι η πρώτη φορά που η eMarketer προβλέπει μείωση των χρηστών του Facebook στην ομάδα 18-24”, σχολίασε χαρακτηριστικά η εταιρεία σε ανακοίνωσή της.

”Και φέτος για πρώτη φορά λιγότεροι από τους μισούς χρήστες του Διαδικτύου ηλικίας 12 ως 17 ετών θα χρησιμοποιούν το Facebοοk”, τόνισε η eMarketer.

Τον Αύγουστο η εταιρεία ανέμενε ότι το 2017 θα σημειωθεί πτώση 3,4% σε αυτή την ηλικιακή ομάδα. Συνολικά το Facebook θα χάσει 2 εκατομμύρια χρήστες ηλικίας κάτω των 25 ετών φέτος, σύμφωνα με νέα εκτίμηση. Το Snapchat είναι αυτό που θα προσελκύσει τους περισσότερους νέους χρήστες, με το κέρδος αυτό να εκτιμάται σε 1,9 εκατομμύριο επιπλέον χρήστες κάτω των 25 ετών. Το Facebook εξακολουθεί να προσελκύει τους μεγαλύτερους σε ηλικία χρήστες και αναμένεται να παραμείνει στους 169,5 εκατομμύρια χρήστες το 2018.

”Το Snapchat ίσως καταφέρει να προσελκύσει τις μεγαλύτερες ηλικιακά ομάδες αν αναδιαμορφώσει την πλατφόρμα του για να καταστήσει πιο απλή τη χρήση του”, σχολίασε η Ντέμπρα Έιχο Ουίλιαμσον, αναλύτρια του eΜarketer.

”Το ερώτημα είναι αν οι πιο νέοι θα εξακολουθήσουν να θεωρούν το Snapchat κουλ όταν ξεκινήσουν να το χρησιμοποιούν οι γονείς και οι παππούδες τους”, πρόσθεσε. ”Με αυτό ακριβώς το ευαίσθητο θέμα είναι αντιμέτωπο το Facebook”, κατέληξε.