Επιστολή στον ΟΣΕ που δεν έχει απαντηθεί ακόμη σχετικά με το χρόνο παράδοσης των έργων στο Αθήνα -Λιανοκλάδι, απέστειλε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Η θυγατρική των Ιταλικών σιδηροδρόμων Ferrovie Dello Stato Italiane SpA, ζητά από τον διαχειριστή του σιδηροδρομικού δικτύου, επίσημη ενημέρωση σχετικά με το χρονοδιάγραμμα των κρίσιμων εργολαβιών, βλέποντας ότι θα πέσουν στο κενό οι πρόσφατες δηλώσεις της διοίκησης που έβαζαν στόχο την 18η Ιανουαρίου προκειμένου να ξεκινήσουν τα δρομολόγια με τις Ιταλικές ηλεκτροκίνητες μηχανές «Λευκός Βέλος».
O ΟΣΕ δεν έχει απαντήσει ακόμη στην επιστολή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με το μόνο βέβαιο να είναι ότι η ένταξη των ιταλικών τρένων στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο θα καθυστερήσει, σύμφωνα με τον επικεφαλής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Μάλιστα, ο κ. Τσαλίδης δεν απέκλεισε να υπάρξουν περικοπές δρομολογίων σε τμήματα του δικτύου που θεωρούνται ως μη εμπορικά, κυρίως το Σαββατοκύριακο, όπως για παράδειγμα το πρωινό κυριακάτικο δρομολόγιο από το Κιάτο.
Πάντως, από την πλευρά του ο Πρόεδρος του ΟΣΕ Κώστας Πετράκης ανέφερε, στο περιθώριο της χθεσινής εκδήλωσης, ότι τα έργα θα ολοκληρωθούν τον Δεκέμβριο. Και σημείωσε ότι δεν θα παραδοθεί στην κυκλοφορία νέο δίκτυο μαζί με τη σήραγγα Καλιδρόμου, μήκους 9 χιλιομέτρων, χωρίς να πραγματοποιηθούν οι απαιτούμενες δοκιμές από τους μηχανοδηγούς.
Ο διευθύνων σύμβουλος κ. Φίλιππος Τσαλίδης είχε δηλώσει προς ενός μηνός ότι στόχος της εταιρείας ήταν με τη συμπλήρωση ενός έτους από την υπογραφή της συμφωνίας με τους Ιταλούς (18-1-2018) να ξεκινήσει με τα νέα τρένα το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη που θα διαρκούσε 4,5 ώρες.
Από το 2019 η απόσταση θα μειώνονταν στις 3,5 ώρες. Χθες κατά την παρουσίαση του νέου τουριστικού δρομολογίου «Olympian Trail» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, επιβεβαιώθηκε ότι η συνεργασία μεταξύ των εταιρειών του σιδηροδρόμου δεν είναι εύκολη. Η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εξέφρασε την βεβαιότητα ότι οι συρμοί των Ιταλών θα καθυστερήσουν. Ρίχνοντας την ευθύνη στον ΟΣΕ και την ΕΡΓΟΣΕ.