Στην ανακοίνωσή της, η Fraport Greece αναφέρει: «Οι ακυρώσεις πτήσεων από το αεροδρόμιο "Μακεδονία" της Θεσσαλονίκης από διεθνή αεροπορική εταιρία, επιβεβαίωσαν τις έντονες ανησυχίες που είχαν διατυπώσει, εδώ και περισσότερο από ένα χρόνο, η Fraport Greece, οι τοπικές αρχές, τοπικοί τουριστικοί φορείς και αεροπορικές εταιρείες σχετικά με την υλοποίηση των έργων στο αεροδρόμιο από το Δημόσιο και τη συνακόλουθη μείωση της κίνησής του. Στην προσπάθεια να αντιμετωπιστούν οι ανησυχίες αυτές, η Fraport Greece πρότεινε μία σειρά λύσεων που θα επέτρεπαν την απρόσκοπτη λειτουργία του αεροδρομίου. Το Δημόσιο, όπως ήταν δικαίωμά του, αποφάσισε ότι τα έργα έπρεπε να υλοποιηθούν. Η Fraport Greece παρέχει στον ανάδοχο του έργου κάθε βοήθεια που απαιτείται για την ταχεία και ασφαλή ολοκλήρωση των έργων».
Η εταιρεία διευκρινίζει ακόμη ότι «όλα τα θέματα που αφορούν στη χρήση του τροχόδρομου "F" ως διαδρόμου προσγείωσης-απογείωσης για τις πτήσεις του αεροδρομίου "Μακεδονία", είναι αρμοδιότητα της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ), όπως επίσης είναι και η ενημέρωση προς τις αεροπορικές εταιρίες κάτι που έκανε με την έκδοση NOTAM. Επίσης με επίσημη ανακοίνωσή της στις 24.11.2017, η ΥΠΑ πιστοποίησε τη χρήση του τροχόδρομου 10/28 ως κύριου διαδρόμου προσγείωσης-απογείωσης του αεροδρομίου» (σ.σ. δεδομένου ότι στους διαδρόμους προσγειώσεων-απογειώσεων 16/34 και 10/28 γίνονται έργα αναβάθμισης, ο τροχόδρομος «F» του αεροδρομίου χρησιμοποιείται προσωρινά για την προσαπογείωση των αεροσκαφών).
Υπενθυμίζεται ότι στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου τον περασμένο Σεπτέμβριο, με την ευκαιρία της 82ης ΔΕΘ, ο υπουργός Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, είχε επισημάνει ότι δεν τίθεται θέμα για συνέχιση ή μη των εργασιών στο αεροδρόμιο "Μακεδονία", καθώς σε περίπτωση παύσης των εργασιών το ελληνικό Δημόσιο θα κληθεί να καταβάλλει στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ, ενώ σε μεγάλα ποσά διαμορφώνονται και οι αποζημιώσεις που θα πρέπει να δοθούν σε εργολάβους που έχουν αναλάβει το έργο.
Ο ίδιος είχε τότε επισημάνει ότι πρόκειται για δύο έργα συγχρηματοδοτούμενα, ύψους άνω του 1 δισ. ευρώ. Υπενθυμίζεται ότι οι εργασίες είχαν μετατεθεί χρονικά, προκειμένου να μη συμπέσουν με την τουριστική περίοδο.