Μedia

Τηλεοπτικές διαφημίσεις: Πέφτει από το 20% στο 5% ο φόρος

Η μείωση του φόρου για τις τηλεοπτικές διαφημίσεις θα ισχύσει από 1η Απριλίου 2018 και θα αφορά τους ιδιοκτήτες τηλεοπτικών σταθμών που θα λάβουν άδεια από τον επικείμενο διαγωνισμό.

Στο 5% από 20% που είναι σήμερα θα μειωθεί από 1η Απριλίου 2018 ο ειδικός φόρος επί των τηλεοπτικών διαφημίσεων στα κανάλια.

Σύμφωνα με τροπολογία του υπουργού Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης Νίκου Παππά, ενόψει της επικείμενης αδειοδότησης των τηλεοπτικών σταθμών και προς τον σκοπό διευκόλυνσης νέων επενδύσεων, προτείνεται η διαμόρφωση από 1.4.2018 του συντελεστή του ειδικού φόρου της παρ. 12 του άρθρου 5 του ν. 3845/2010 (Α’65) σε ποσοστό 5% για τις διαφημίσεις που προβάλλονται από τα τηλεοπτικά μέσα ενημέρωσης στα οποία θα χορηγηθεί άδεια λειτουργίας από το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης, στο πλαίσιο της εν λόγω αδειοδοτικής διαδικασίας. Παράλληλα, επεκτείνεται η ως άνω ρύθμιση και στα τηλεοπτικά μέσα ενημέρωσης που έχουν υπογράψει σύμβαση παραχώρησης με το ελληνικό Δημόσιο, καθώς και σε αυτά της ΕΡΤ Α.Ε.

Η τροπολογία εντάσσεται στο σχέδιο νόμου του υπουργείου Οικονομικών «Ρυθμίσεις για την αγορά παιγνίων».

Σύμφωνα με την συνοδευτική έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους από τις προτεινόμενες διατάξεις «επέρχεται μείωση των εσόδων του κρατικού προϋπολογισμού η οποία εκτιμάται στο ποσό των 20 εκατ. ευρώ περίπου».