Αυτοδιοίκηση

Δήμος Παπάγου-Χολαργού: Νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα παραπόνων

Ο δήμος Χολαργού-Παπάγου βάζει σε λειτουργία μια καινούργια ηλεκτρονική πλατφόρμα για να μπορούν οι δημότες να έρθουν σε επικοινωνία πιο εύκολα με τον δήμο.

Ο δήμος Χολαργού-Παπάγου βάζει σε λειτουργία μια καινούργια ηλεκτρονική πλατφόρμα για να μπορούν οι δημότες να έρθουν σε επικοινωνία πιο εύκολα με τον δήμο.

Η CityFi – Papagou  Cholargos Smart City είναι μια καινοτόμα για την Ελλάδα εφαρμογή που προάγει τη συμμετοχικότητα και δίνει τη δυνατότητα στους πολίτες να επισημάνουν ή να καταγγείλουν προβλήματα ηλεκτρονικά και να συμβάλουν με αυτόν τον τρόπο ενεργά στην επίλυσή τους.

«Η ανάγκη της αμφίδρομης επικοινωνίας με τους δημότες δημιούργησε την ιδέα για την εφαρμογή. Είναι κάτι που είδαμε στο εξωτερικό και λειτουργεί επιτυχημένα στο Χολαργό εδώ και 1,5 χρόνο. Έχει αποδείξει ότι το να περπατάς και να συναντάς τα κακώς κείμενα της πόλης και να μπορείς να ενημερώσεις για αυτά το δήμο με μία πολύ απλή κίνηση είναι κάτι το οποίο έχει πολύ καλά αποτελέσματα», τονίζει ο δήμαρχος Χολαργού-Παπάγου Ηλίας Αποστολόπουλος μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Η λειτουργία αυτής της νέας υπηρεσίας είναι πολύ απλή: Μπορεί κάποιος μέσα από την ιστοσελίδα του Δήμου Παπάγου – Χολαργού (www.dpapxol.gov.gr) ή κατεβάζοντας την εφαρμογή στο κινητό του, να συνδεθεί και να αποκτήσει το δικαίωμα να ανεβάζει στο σύστημα σχόλια, κριτικές, φωτογραφίες, καταγράφοντας προβλήματα που συναντά στην πόλη. Είτε πρόκειται για παρατημένα οχήματα, είτε για προβλήματα σε δρόμους και πλατείες, για λάθος διατάξεις πεζοδρομίων, για κακή διαμόρφωση χώρων για άτομα με ειδικές ανάγκες, για λακκούβες, ή γενικότερα για ενοχλήσεις και προβλήματα που προσβάλλουν τον τρόπο ζωής ενός πολίτη και δυσκολεύουν την καθημερινότητά του, οι αρμόδιες δημοτικές υπηρεσίες ενημερώνονται άμεσα και με ακρίβεια, έχοντας έτσι το περιθώριο να δράσουν όσο πιο γρήγορα μπορούν.

Μέχρι στιγμής οι εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν ξεπεράσει τους 1.200 και οι κατηγορίες για τις οποίες είναι δυνατόν να γίνουν αναφορές από τους δημότες είναι ολοένα και περισσότερες.

«Έχουμε καταφέρει να ξεπεράσουμε την προσωπική επαφή του δημότη με τον αντιδήμαρχο, τον δήμαρχο και τον διευθυντή των υπηρεσιών και δεν χρειάζεται πλέον ο πολίτης να περάσει την πόρτα του δημαρχείου για να αναφέρει ένα πρόβλημα του και δεν χρειάζεται καν να σηκώσει το τηλέφωνο», επισημαίνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο δήμαρχος και προσθέτει ότι γίνεται προσπάθεια η ανταπόκριση από τις υπηρεσίες να είναι όσο τον δυνατόν πιο άμεση, δηλαδή να μην ξεπερνά τα μερικά εικοσιτετράωρα όταν αυτό είναι εφικτό.