Tο πρόβλημα με τα check in έχει προκαλέσει μεγάλες καθυστερήσεις στις πτήσεις και όπως φαίνεται από τα tweet ταξιδιωτών σε πολλά αεροδρόμια σε όλο τον κόσμο έχουν σχηματιστεί ουρές εκατοντάδων ανθρώπων.
nnn
nnn
Πρόβλημα έχουν τα αεροδρόμια του Γκάτγουικ στο Λονδίνο, του Σαρλ ντε Γκολ στο Παρίσι, Ρήγκαν στην Ουάσινγκτον, Τσανγκί στη Σιγκαπούρη και τα αεροδρόμια της Ζυρίχης, της Μελβούρνης και του Γιοχάνεσμπουργκ.
Το πρόβλημα δεν έχει να κάνει με τα αεροδρόμια, δεν αντιμετωπίζουν δηλαδή αυτά το πρόβλημα, αλλά οι αεροπορικές. Ωστόσο το αποτέλεσμα είναι το ίδιο, οι επιβάτες δεν μπορούν να ταξιδέψουν και σημειώνονται μεγάλες καθυστερήσεις.
nnn
nnnΗ Amadeus, η εταιρεία που παρέχει το λογισμικό ελέγχου σε περισσότερες από 100 αεροπορικές εταιρείες στον κόσμο, επιβεβαίωσε ότι αντιμετωπίζει «ένα πρόβλημα στο δίκτυο, που προκαλεί διακοπές».
«Οι τεχνικές μας ομάδες εργάζονται για να επιλύσουν το πρόβλημα, οι υπηρεσίες αποκαθίστανται σταδιακά», προσθέτει.
Η ανακοίνωση του Χίθροου
Το Χίθροου νωρίτερα, με ανακοίνωσή του επιβεβαίωσε ότι από την κατάρρευση του λογισμικού επηρεάστηκαν εταιρείες της που βρίσκονται στα τέρμιναλ 2, 3 και 4 επηρεάστηκαν. nnΕκπρόσωπος του αεροδρομίου ανέφερε χαρακτηριστικά:
«Ένας μικρός αριθμός αεροπορικών εταιρειών αντιμετωπίζουν επί του παρόντος διακεκομμένα δυσκολίες με τα συστήματά τους για το check in σε αεροδρόμια σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένου και του Χίθροου.
Οι επιβάτες θα μπορούν να κάνουν check-in αν και η διαδικασία μπορεί να διαρκέσει λίγο περισσότερο από ό,τι ως συνήθως. Συνεργαζόμαστε στενά με τις αεροπορικές εταιρείες για να βοηθήσουμε στην επίλυση του προβλήματος το συντομότερο δυνατό. Ζητούμε συγνώμη για την τυχόν ταλαιπωρία που έχει προκληθεί».
nnn
nnnΚάτγουικ: Δεν φταίμε εμείς, αλλά οι αεροπορικές
Εκπρόσωπος του Κάτγουικ δήλωσε: «Πρόκειται για ένα ζήτημα των αεροπορικών εταιρειών, όχι του αεροδρομίου. Δεν είναι το λογισμικό του Κάτγουικ που δημιουργεί πρόβλημα αλλά τα συστήματα check-in των αεροπορικών».