Με νομοθετικές διατάξεις που προωθούνται από το υπουργείο Μεταφορών και τον Χρήστο Σπίρτζη καταργούνται ουσιαστικά οι ηλεκτρονικές πλατφόρμες και εφαρμογές μέσω των οποίων το επιβατικό κοινό επιλέγει ταξί για τις μετακινήσεις του.
Παράλληλα, φέρεται να επιχειρείται κατάργηση της υπηρεσίας της μίσθωσης αυτοκινήτου με οδηγό από τις εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων.
Η εφημερίδα «ΤΑ ΝΕΑ» παρουσιάζει το προσχέδιο νόμου το οποίο μεταξύ άλλων κάνει λόγο τη σύναψη συμβάσεων τριετούς διάρκειας μεταξύ των εταιρειών των διαδικτυακών εφαρμογών και των αυτοκινητιστών ταξί.
Δηλαδή, οι υπάρχουσες εταιρείες θα πρέπει να μετατραπούν σε ολοκληρωμένες επιχειρήσεις παροχής μεταφορικού έργου, ενώ σήμερα λειτουργούν μόνο ως «διαμεσολαβητές».
Το νομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών ουσιαστικά καταργεί και προηγούμενες διατάξεις που απελευθέρωναν την αγορά ταξί και επέτρεπαν την εκμίσθωση ΙΧ με οδηγό από τουριστικά γραφεία.
«Πρόκειται για ευθεία επίθεση στο μοντέλο που φτιάξαμε, του οποίου την κατάργηση φαίνεται ότι επιδιώκει η εν λόγω νομοθετική πρωτοβουλία. Αγνοούμε ποιο είναι το πρόβλημα που λύνει» σημειώνει, μιλώντας στην εφημερίδα «ΤΑ ΝΕΑ» ο ιδρυτής της Taxibeat Νίκος Δρανδάκης, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο προσφυγών στην ελληνική Δικαιοσύνη, αλλά και στα αρμόδια ευρωπαϊκά όργανα.