Σχολή Επιχειρηματικότητας: Η Coca-Cola στηρίζει τους νέους για μια ακόμη χρονιά

Σχολή Επιχειρηματικότητας: Η Coca-Cola στηρίζει τους νέους για μια ακόμη χρονιά
Ο καθιερωμένος θεσμός επέστρεψε στην Ελλάδα για 3η συνεχόμενη χρονιά, με την υποστήριξη και τη χρηματοδότηση του Ιδρύματος της Coca-Cola και της Coca-Cola στην Ελλάδα. Η Σχολή Επιχειρηματικότητας διοργανώνεται από τη διεθνή ΜΚΟ Think Young, ενώ φέτος η σχολή της Αθήνας έλαβε χώρα στο πλαίσιο του The New York Times Athens Democracy Forum (ADF).

Πέντε δημιουργικές ημέρες, πρωτότυπες ιδέες και αστείρευτη ενέργεια ήταν τα στοιχεία που συνέθεσαν και τη φετινή Σχολή Επιχειρηματικότητας της Αθήνας που ολοκληρώθηκε την Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου. Ο καθιερωμένος θεσμός επέστρεψε στην Ελλάδα για 3η συνεχόμενη χρονιά, με την υποστήριξη και τη χρηματοδότηση του Ιδρύματος της Coca-Cola (The Coca-Cola Foundation) και της Coca-Cola στην Ελλάδα.

Η Σχολή Επιχειρηματικότητας διοργανώνεται από τη διεθνή ΜΚΟ Think Young, ενώ φέτος η σχολή της Αθήνας έλαβε χώρα στο πλαίσιο του The New York Times Athens Democracy Forum (ADF). Στο πνεύμα αυτό, η Coca-Cola θέλησε να στρέψει την προσοχή των νέων στην κοινωνική επιχειρηματικότητα, προκειμένου να αναδειχτούν οι ιδέες που αντιμετωπίζουν και σημαντικές κοινωνικές προκλήσεις. Επόμενος σταθμός της Σχολής Επιχειρηματικότητας είναι ο Βόλος τον Δεκέμβριο, ενώ στις αρχές του 2018 θα επισκεφτεί την Θεσσαλονίκη και την Πάτρα. 

Η Σχολή Επιχειρηματικότητας φέτος ξεκίνησε από την Αθήνα και συνεχίζει να εμπνέει τα νέα ταλέντα. Μέσα σε μια εβδομάδα γεμάτη γνώση, νέες εμπειρίες και ενθουσιασμό, και με την καθοδήγηση επιχειρηματιών-μεντόρων, οι επίδοξοι επιχειρηματίες κατάλαβαν πώς μπορούν να μεταβούν από τη σύλληψη μιας ιδέας στην δημιουργία μίας βιώσιμης επιχείρησης. Εμπειρίες σαν και αυτή που έζησαν οι νέοι συμμετέχοντες αποτελούν μέρος της μακροπρόθεσμης δέσμευσης της Coca-Colaνα επενδύει στη δημιουργία επαγγελματικών ευκαιριώνγια τους νέους στην Ελλάδα.

Η ομάδα που έλαβε την πρώτη θέση με την ιδέα PROOF.IT ανάμεσα στον Brian Smith, President EMEA Group της The Coca-Cola Company, την Νεκταρία Μητράκου, Διευθύντρια Εταιρικής Επικοινωνίας Coca-Cola Hellas, και Luca Selva και Αndrea Gerosa, συνιδρυτές της ΜΚΟ ThinkYoung.

Μεγάλη νικήτρια αναδείχθηκε η ομάδα με την επιχειρηματική ιδέα PROOF.IT, η οποία παρουσίασε έναν καινοτόμο τρόπο αξιολόγησης εργαζομένων στο χώρο της εστίασης, ενώ τη δεύτερη και την τρίτη θέση έλαβαν οι ιδέες SPEAKUP και E-MPLOYED, που αφορούν στη στήριξη γυναικών που έχουν υποστεί κακοποίηση και όσων βρίσκονται στην διαδικασία εύρεσης εργασίας αντίστοιχα.

Φέτος, την απονομή των βραβείων στους επιχειρηματίες του αύριο έκανε ο Brian Smith, President EMEA Group της The Coca-Cola Company, ο οποίος παρακολούθησε τις παρουσιάσεις των business plans την τελευταία ημέρα της Σχολής, άκουσε τις ανησυχίες των συμμετεχόντων και έδωσε συμβουλές με βάση τη δική του πολυετή επαγγελματική πορεία. 

Όλοι οι συμμετέχοντες της Σχολής Επιχειρηματικότητας Αθήνας 2017 έξω από το Ζάππειο Μέγαρο, όπου πραγματοποιήθηκε ο φετινός τελικός.

Τα μέλη της ομάδας που αναδείχτηκαν μεγάλοι νικητές της Σχολής Επιχειρηματικότητας θα έχουν την ευκαιρία να γίνουν μέλη της κοινότητας του προγράμματος Venture Garden, ενός ολοκληρωμένου προγράμματος εκπαίδευσης και mentoring στην επιχειρηματικότητα, διάρκειας 14 μηνών, αλλά και να παρακολουθήσουν ένα δωρεάν, online course στην πλατφόρμα Sustainability Academy, του Centre for Sustainability and Excellence (CSE) Επιπλέον, και οι 3 ομάδες – φιναλίστ θα λάβουν μέρος σε ένα διήμερο σεμινάριο επιχειρηματικότητας του ALBA Graduate Business School, να κερδίσουν ένα ετήσιο πρόγραμμα incubationμε δωρεάν εκπαίδευση, coaching και mentoring από το Solidarity Mission, αλλά και δωρεάν χώρο εργασίας για τρεις μήνες στο The Cube Athens.

Στιγμιότυπο από την Σχολή Επιχειρηματικότητας στην Αθήνα

Τέλος, μέσα από τον social media διαγωνισμό που έτρεξε η Coca-Cola αποκλειστικά για τους συμμετέχοντες, τρεις ακόμη νέοι και οι ομάδες τους θα έχουν σύντομα την ευκαιρία να απολαύσουν μία μοναδική συνάντηση με την ομάδα social media που έχει έδρα την Αθήνα και διαχειρίζεται τα brands της Coca-Cola για 26 χώρες, και να λάβουν πολύτιμες συμβουλές για το πώς μπορούν να αξιοποιήσουν τα social media και στη δική τους επιχείρηση. 

Επόμενος σταθμός της Σχολής Επιχειρηματικότητας είναι ο Βόλος, όπου από τις 4 έως τις 8 Δεκεμβρίου ακόμη περισσότεροι νέοι θα έχουν την ευκαιρία να ζήσουν τη συναρπαστική εμπειρία και να "ξεδιπλώσουν" το ταλέντο τους, ενισχύοντας παράλληλα όλες εκείνες τις δεξιότητες που θα τους βοηθήσουν να γίνουν επιτυχημένοι επιχειρηματίες!

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play