Σύμφωνα με στοιχεία της Strategy Analytics, η Xiaomi βρέθηκε πρώτη σε πωλήσεις wearables για πρώτη φορά ξεπερνώντας την Apple και τη Fitbit.
Η Xiaomi κατάφερε να βρεθεί στην πρώτη θέση με τις περισσότερες πωλήσεις wearables για το β΄τρίμηνο του έτους με μερίδιο αγοράς 17%, ενώ πέρυσι τέτοια εποχή βρισκόταν στο 15%.
Από πλευράς όγκου, η Xiaomi απέστειλε 3,7 μονάδες από 3 εκατ. πέρυσι.
Η Fitbit χάνει έδαφος. Πέρυσι βρισκόταν στην κορυφή των παγκοσμίων πωλήσεων με 29%, ενώ τώρα βρίσκεται στη δεύτερη θέση με μερίδιο αγοράς 15,7%.
Στην τρίτη θέση βρίσκεται η Apple με το μερίδιο της αγοράς της στο 13% από 9% στο αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.
Οι παγκόσμιες αποστολές wearables άγγιξαν τις 21,6 εκατ. μονάδες, καταγράφοντας άνοδο 8% από 20 εκατ. που ήταν πέρυσι.