Αθλητισμός

Μουντιάλ 2018: Facebook, Twitter και Snap θέλουν online δικαιώματα βίντεο

Σύμφωνα με το Bloomberg.

Online δικαιώματα σε βίντεο από το Twenty-first Century Fox επιδιώκουν να αποκτήσει το Facebook, το Twitter και η Snap για το Παγκόσμιο Κύπελλο ποδοσφαίρου του επόμενου έτους, σύμφωνα με το Bloomberg.

Το Twenty-first Century Fox είναι μια αμερικανική πολυεθνική εταιρεία μαζικών μέσων μαζικής ενημέρωσης με έδρα το Μανχάταν της Νέας Υόρκης.

Οι εταιρείες προσέφεραν δεκάδες εκατομμύρια δολάρια για δικαιώματα σε βίντεο από το τουρνουά που θα διοργανώσει η Ρωσία, ανέφερε το Bloomberg .

Ο αρθρογράγος επικαλείται πηγές από δύο άτομα εξοικειωμένα με το θέμα.