Η ταλαιπωρία των επιβατών, της British Airways, συνεχίζεται για Τρίτη ημέρα στο αεροδρόμιο του Χίθροου, καθώς η εταιρία προσπαθεί να επιλύσει τα προβλήματα που προκλήθηκαν από την διακοπή λειτουργίας ενός παγκόσμιου ηλεκτρονικού συστήματος IT που χρησιμοποιεί.
Η εταιρία στοχεύει στην υλοποίηση του πτητικού προγράμματος της για σήμερα. Ωστόσο, υπάρχουν “υψηλές πιθανότητες” καθυστερήσεων μετά τα προβλήματα που προκλήθηκαν στις πτήσεις της, κατά το προηγούμενο 48ωρο.
Η ΒΑ συνιστά στους επιβάτες τους, να ελέγχουν για την κατάσταση των πτήσεων τους, πριν ταξιδέψουν.
Το πρόβλημα που προκλήθηκε το Σαββατοκύριακο επηρέασε την πραγματοποίηση 1.000 πτήσεων, ενώ οι βρετανικές αερογραμμές είναι ενδεχόμενο να βρεθούν αντιμέτωπες με την καταβολή αποζημιώσεων οικονομικού ύψους 100 εκατομμυρίων στερλινών.
“Έχουμε κινητοποιήσει επιπλέον συναδέλφους στο Χίθροου να βοηθήσουν τους επιβάτες στα διάφορα τερματικά και προσφέρουμε δωρεάν νερό και σνακ”, ανακοίνωσε μέσω Twitter το Χίθροου.
Χθες το αεροδρόμιο είπε ότι αναμένονταν επιπλέον καθυστερήσεις και ακυρώσεις, και συμβούλεψε τους επιβάτες να μην ταξιδέψουν προς το αεροδρόμιο αν δεν είχε γίνει νέα κράτηση σε άλλη πτήση. Το Σάββατο, οι Βρετανικές Αερογραμμές ακύρωσαν όλες τις πτήσεις των από το Χίθροου, το πιό πολυσύχναστο αεροδρόμιο της Ευρώπης, και αυτές από το Gatwick, όταν κάποιο πρόβλημα στο τροφοδοτικό διέκοψε τις διαδικασίες παγκόσμια και επηρέασε τα κέντρα εξυπηρέτησης πελατών και τον ιστότοπό της.