Γυναίκα

Μάργκο Γεωργιάδη: Μία Ελληνίδα στο “τιμόνι” της εταιρείας Mattel

Καινοτομεί σε μία από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες παιχνιδιών παγκοσμίως.

Η Μάργκαρετ ή Μάργκο Γεωργιάδη έχει συνδέσει το όνομά της με την επιτυχία. Είναι νέα, δυναμική και Ελληνοαμερικανίδα και βρίσκεται στο τιμόνι της εταιρείας Mattel, μιας από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες παιχνιδιών παγκοσμίως, καθώς είναι η Διευθύνων Σύμβουλος της.

Η κυρία Γεωργιάδη έχει δουλέψει σκληρά και διαπρέπει στο εξωτερικό. Υπήρξε για πέντε χρόνια Πρόεδρος των Επιχειρήσεων στην Αμερική της Google. Ως Πρόεδρος στη Google, η Μάργκο Γεωργιάδη ήταν επικεφαλής των εμπορικών δραστηριοτήτων της εταιρείας στις ΗΠΑ, τον Καναδά και τη Λατινική Αμερική.

Οι προηγούμενοι ρόλοι της στη Google περιελάμβαναν την ηγεσία παγκόσμιων επιχειρήσεων πωλήσεων και την επέκταση των τοπικών και εμπορικών επιχειρήσεων, όπως το Google Wallet και το Google Places. Ήταν υπεύθυνη για τις πωλήσεις της Google και τις στρατηγικές σε όλες τις περιφέρειες, τα κανάλια και τα προϊόντα, καθώς και για τις ομάδες πωλήσεων τεχνολογίας, οι οποίες ενεργοποιούν την επιτυχή εμπορική εκμετάλλευση των προϊόντων της Google (π.χ., τα AdWords, AdSense) με διαφημιστές και εκδότες.

Πριν ενταχθεί στην Google, ήταν διευθύντρια στη Synetro Capital LLC, μια ιδιωτική εταιρεία επενδύσεων με έδρα το Σικάγο. Υπήρξε επίσης γενική διευθύντρια της Groupon, εκτελεστική αντιπρόεδρος της Card Products και γενική διευθύντρια μάρκετινγκ της Discover Financial Services, όπου πέτυχε μια ριζική μεταστροφή των επιδόσεων των επιχειρήσεων και έδωσε νέα πνοή στα βραβεία ηγεσίας με τα νέα βραβευμένα προϊόντα, την εμπειρία πελατών και το μάρκετινγκ. Πριν από την Discover, ήταν συνεργάτης για 15 χρόνια στην εταιρεία McKinsey and Company στο Λονδίνο και το Σικάγο. Ήταν επικεφαλής στο μάρκετινγκ και τις πρακτικές του λιανικού εμπορίου της επιχείρησης.

Είναι μέλος στο Διοικητικό Συμβούλιο των Ad Council, McDonald’s Corporation, NorthShore University HealthSystem, The Economic Club of Chicago, και του Εμπορικού Συλλόγου του Σικάγου, της Επιτροπής των 200 (The Committee of 200) και του The Chicago Network. Επίσης, σύμφωνα με τη Wikipedia, έχει πτυχίο οικονομικών από το Harvard College και μεταπτυχιακό MBA (Master in Business Administration) από το Harvard Business School.

Πλέον, έχει θέσει μεγάλους στόχους στην εταιρεία που εργάζεται. Ελπίζει να φέρει την επανάσταση της τεχνολογίας στον ευαίσθητο χώρο του παιχνιδιού. H Γεωργιάδη δήλωσε στο περιοδικό Forbes ότι «το να εμπνέεις τα παιδιά μέσω του παιχνιδιού είναι κρίσιμο στην ανάπτυξη από νωρίς και καμία εταιρεία δεν έχει κάνει περισσότερα σ’ αυτόν τον τομέα για πολλές γενιές. Ως γονιός, το έχω δει από πρώτο χέρι και είναι τιμή μου να συμμετέχω αυτή την ενδιαφέρουσα περίοδο».

Η εταιρία Mattel, λανσάρισε στην αγορά κούκλες Barbie με διαφορετικούς σωματότυπους που απέχουν από την πλαστική τελειότητα καθώς και με διαφορετικές αποχρώσεις δέρματος. Η διαφορετικότητα ήρθε στην Mattel κάτω από τις εντολές του CEO Sinclair που κλήθηκε να βελτιώσει τα μεγέθη της εταιρίας.

Η εταιρία πλέει σε ήρεμα νερά και αναμένει τις πρωτοποριακές ιδέες της Μάργκο Γεωργιάδη.