Φυσικά, η έρευνα δεν κατέδειξε ότι οι εν λόγω χρήστες διατηρούν λογαριασμό μόνο στο Snapchat, αλλά ότι «παραμελούν» την ημερήσια επίσκεψη στους λογαριασμούς τους στο Facebook ή στο Instagram.
Βάσει της έρευνας, το 35% των χρηστών του Snapchat στις ΗΠΑ δεν χρησιμοποιούν το Facebook σε καθημερινή βάση, το 46% δεν χρησιμοποιούν το Facebook και το 58% δεν χρησιμοποιούν κάποιο πρόγραμμα ανταλλαγής μηνυμάτων.
Σύμφωνα με το Business Insider, κάτι τέτοιο υποδηλώνει ότι παρά τις προσπάθειές του Facebook να έλξει τους χρήστες του Snapchat με την προσθήκη της λειτουργίας “Add to my day”, εντούτοις αυτοί μένουν πιστοί στο Snapchat, οπότε δύσκολα θα καταφέρει να το αντικαταστήσει.
Από την πλευρά του το Snapchat λαμβάνει μέτρα για να εξασφαλίσει την υπεροχή τα στον διαφοροποιό τομέα πρόσφατα απέκτησε την πατέντα για τα geofilters από την Mobli. Έτσι μπορεί να συνεχίσει να έχει το κεφάλι του ήσυχο, τουλάχιστον για κάποιο διάστημα, ότι θα έχει την προτίμηση των Millennials.