Η μόδα αλλάζει συνεχώς και εκατομμύρια φασιονίστες ανά τον κόσμο την ακολουθούν πιστά. Μέχρι σήμερα τα fashion trends πρόσταζαν οι τσάντες των επώνυμων οίκων να είναι αναγνωρίσιμες, με λίγα λόγια το logo της τσάντας να… φωνάζει ακριβή.
Αυτός ο καιρός παρήλθε ανεπιστρεπτί. Η νέα μόδα θέλει τις τσάντες να είναι επώνυμες, ακριβές και σπάνιες, αλλά να μην το επιδεικνύουν και μόνο οι πιο μυημένοι να μπορούν να τις αναγνωρίσουν.
Όπως αναφέρει έκθεση της NPD, εταιρίας που μελετά τον προσανατολισμό της αγοράς και τη στρατηγική των επιχειρήσεων, μία στις τρεις λεγόμενες statement τσάντες που αγοράστηκαν πέρυσι στις ΗΠΑ είχε απολύτως διακριτικό σχέδιο και δεν έφερε καν εμφανές το λογότυπο της μάρκας.
Πλέον, φανατικοί της νέας τάσης αποδεικνύονται οι άνω των 50 ετών με το 40% των αγορών τους να είναι τσάντες χωρίς λογότυπο. Από την άλλη, η γενιά των 20 και των 30 φαίνεται πως είναι πιο “άμαθη” στα νέα δεδομένα.
Ωστόσο χάρη στο Instagram και τις fashion bloggers σε συνδυασμό με την διαφήμιση τέτοιων τσαντών, έχουν αρχίσει να ακολουθούν την νέα τάση, με τις αντίστοιχες αγορές τους να έχουν παρουσιάσει αύξηση κατά 8%.