Οικονομία

COSMOTE e-Value: 3 βραβεία στα Sales Excellence Awards 2017

Σημαντικές διακρίσεις απέσπασε η COSMOTE e-Value στα Sales Excellence Awards 2017, κερδίζοντας 3 βραβεία, 2 Gold και 1 Bronze. Με την τριπλή αυτή βράβευση, η COSMOTE e-Value επιβραβεύεται για την προτεραιότητά που δίνει στον πελάτη και την ξεχωριστή εμπειρία που προσφέρει σε κάθε σημείο επαφής μαζί του.

Συγκεκριμένα, η COSMOTE e-Value κέρδισε Χρυσά βραβεία για τα εκπαιδευτικά προγράμματα πωλήσεων που πραγματοποιεί συστηματικά για να βελτιώνει τις δεξιότητες των ανθρώπων της και, στην κατηγορία «Κανάλια Πωλήσεων», για τις εξαιρετικές επιδόσεις που πέτυχε στις τηλεφωνικές πωλήσεις για λογαριασμό του πελάτη της Doctoranytime.gr. Έχοντας στο επίκεντρο τον πελάτη και την άριστη εξυπηρέτησή του, το Account Service Team της COSMOTE e-Value, αναδείχτηκε σε μία από τις πιο δυνατές ομάδες, κερδίζοντας βραβείο Bronze για την εξυπηρέτηση και την ικανοποίηση των πελατών της, στην κατηγορία «Καινοτομία στις Πωλήσεις & Πελατοκεντρικότητα».

«Στην COSMOTE e-Value, με 5.000 καταρτισμένα στελέχη στην 1η γραμμή, μιλάμε καθημερινά στην καρδιά του πελάτη. Οι διακρίσεις μας στο θεσμό των Sales Excellence Awards αποτελεί κίνητρο ώστε να συνεχίσουμε την προσπάθειά μας να προσφέρουμε στον κάθε πελάτη ξεχωριστά μία μοναδική εμπειρία, σε κάθε σημείο επαφής μαζί του», δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής της COSMOTE e-Value, κ. Αμβρόσιος Κάρδαρης.

Τα Sales Excellence Awards 2017 διοργάνωσε για 5η συνεχή χρονιά το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ) σε συνεργασία με την Boussias Communications. Η τελετή απονομής πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Η αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων έγινε από κριτική επιτροπή, που αποτελείται από επαγγελματίες του χώρου και καθηγητές Πανεπιστημίων.

Η Cosmote e-Value, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ, παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες Contact Center, πάνω 18 χρόνια στην ΝΑ Ευρώπη, ενώ από το 2014 έχει ιδρύσει την e-Value International στη Ρουμανία.

Με εγκαταστάσεις σε Αθήνα και Ξάνθη, άρτια τεχνολογική υποδομή και πάνω από 5.000 καταρτισμένα στελέχη, προσφέρει όλο το φάσμα των υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών, σε 24ωρη βάση 365 μέρες το χρόνο.