Αθλητισμός

Η «μάστιγα» της αυτοέκθεσης

​Τα «likes» (χωρίς σκέψη) κάποιων παικτών του ΠΑΟΚ σε ειρωνικό σχόλιο του Γιώργου Τζαβέλλα σε βάρος του Βλάνταν Ίβιτς μας θύμισαν και πάλι ότι τα «social media» μπορούν να δημιουργήσουν ίντριγκες όπως στο… «Game of Thrones».

Και σίγουρα χρειάζονται μεγαλύτερη προσοχή από όσο νομίζουν πολλοί…

Στην εποχή των social media που ζούμε, η αυτοέκθεση ενός προσώπου (απόψεις, φωτογραφίες, προσωπικές στιγμές κτλ) στο κοινό γίνεται οικειοθελώς και ανά πάσα στιγμή.

Και αυτό αποδεικνύεται σε πολλές περιπτώσεις «επικίνδυνο» όταν μιλάμε για παίκτες, προπονητές ή παράγοντες οι οποίοι εκθέτουν ασύστολα τους εαυτούς τους στο πολύ απαιτητικό , περίεργο και ποικιλόμορφο οπαδικό κοινό, είτε της δικής τους ομάδας, είτε άλλων.

Είναι άλλο να κάνουν δηλώσεις και να δίνουν συνεντεύξεις (εκεί όλοι είναι πιο συγκεντρωμένοι σε αυτά που θα πουν) και άλλο α γράφουν κάτι σε facebook, twitter ή instagram χωρίς πολύ σκέψη…

Αυτό δεν αφορά μόνο τους παίκτες των νεαρότερων ηλικιών. Ναι, αυτοί «παίζουν» περισσότερο με τα social media (είναι σαν να παίζεις με τα μαχαίρια, κάποια στιγμή θα κοπείς…), αλλά και μεγαλύτεροι έχουν εκτεθεί μέσω αυτών. Περισσότερο όμως από όλους εκτίθενται οι παίκτες.

Παλαιότερα την είχε «πατήσει» 3-4 φορές (μπορεί και περισσότερες) ο Στέφανος Αθανασιάδης, καθώς πήγαινε να κάνει «καζούρα». Έκοψε τα ποσταρίσματα, αλλά καμιά φορά πληρώνει πλέον αναρτήσεις άλλων που έχουν και τον ίδιο μέσα, χωρίς να φταίει αυτός. Τελευταία την έχουν «πατήσει» αρκετοί νεαροί παίκτες του ΠΑΟΚ κάνοντας «like» σε αναρτήσεις που στρέφονται κατά του Δικέφαλου ή στελεχών του. Και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργούνται θέματα και ίντριγκες από το πουθενά. Θέλει μεγαλύτερη προσοχή γιατί εύκολα μπορούν προκύψουν προβλήματα άνευ ουσιαστικού λόγου.

ΤΟ ΠΑΘΗΜΑ ΤΟΥ ΚΑΤΣΕ

Ο Εργκούς Κάτσε είχε «μπλέξει» άσχημα με ένα ποστάρισμα στο οποίο φορούσε μια μπλούζα του «UCK» και τιμωρήθηκε από τον ΠΑΟΚ για αρκετό διάστημα για το ατόπημά του, ενώ πολύς κόσμος ζητούσε κιόλας την οριστική απομάκρυνσή. Μετά από εκείνο το περιστατικό είναι πάντα σαφώς πιο προσεκτικός, καθώς φαίνεται ότι το πάθημα του έγινε μάθημα.

Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΑΒΒΙΔΗΣ, Ο ΑΛΑΦΟΥΖΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΡΑΠΑΠΑΣ

Ο Γιώργος Σαββίδης σχεδόν καθημερινά γράφει κάτι στους λογαριασμούς του, πολλές φορές ξεφεύγοντας κιόλας. Αλλά κι αυτός είναι σχετικά μικρός (26 ετών).

Τα «τιτιβίσματα» του Αλαφούζου στο twitter είχαν γίνει ανέκδοτο μετά από ένα σημείο και πολύς κόσμος τον αποκαλούσε «twitterάκια». Τα προπαγανδιστικά διαγγέλματα του Κώστα Καραπαπά (που είναι γραφείο Τύπου του Ολυμπιακού) θα έκαναν ακόμη και τον… Γκέμπελς να κοκκινίσει από ντροπή. Αλλά αυτός κάνει τη δουλειά του με τις υπερβολές του.

ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΟΙΝΟ

Τα social media μέσω του ίντερνετ έχουν τεράστια δύναμη και απευθύνονται σε μεγαλύτερο κοινό από εκείνο των παραδοσιακών ΜΜΕ (εφημερίδα, ραδιόφωνο και τηλεόραση) και επίσης έχουν όλοι πρόσβαση σε αυτά. Γράφεις κάτι στη Θεσσαλονίκη και το διαβάζουν άμεσα από τον Πειραιά έως τη Νέα Υόρκη, με ότι αυτό συνεπάγεται.

ΚΑΦΕΝΕΙΑΚΑ ΛΟΓΙΑ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΒΗΜΑ

Πέρα από όλα τα άλλα τα social media μεταφέρουν πλέον καφανειακές συζητήσεις σε δημόσιο βήμα. Καλό θα είναι οι παίκτες (προπονητές και παράγοντες) να μην υποτιμάνε τη νοημοσύνη τους με αυτά που ποστάρουν, αλλά ούτε και τη νοημοσύνη του κόσμου. Γιατί μετά είναι δύσκολο να μαζευτούν κάποια πράγματα.

Πηγή: inpaok.com