Η Lenovo μετά τις αντιδράσεις καταναλωτών φαίνεται να αλλάζει γνώμη σχετικά με την χρήση του παλιού brand «Moto by Lenovo». Αντί να προσπαθήσει να μην βάζει τη λέξη Motorola, ο Κινέζος κατασκευαστής θα χρησιμοποιήσει περισσότερο το Motorola brand στις μελλοντικές συσκευές του.
Ένα παράδειγμα είναι η modular σειρά Moto Z, όπου δεν έχει χρησιμοποιηθεί το όνομα της Motorola, αλλά το logo της. Αυτό που σχεδιάζει η Lenovo είναι να στηριχθεί περισσότερο στο Motorola brand σε διάφορες αγορές ανά τον κόσμο.
Σε κάποιες χώρες, η Motorola είναι ήδη πολύ γνωστή, ενώ σε άλλες αγορές μπορεί να είναι η Lenovo η πιο γνωστή από τις δυο. Στις ΗΠΑ η Lenovo ήταν σχεδόν άγνωστη μέχρι που εξαγόρασε το τμήμα PC της IBM το 2005. Το 2014 βρέθηκε στο προσκήνιο όταν εξαγόρασε τη Motorola από την Google. Η Google είχε εξαγοράσει τη Motorola έναντι 12.5 δισ. δολαρίων και τρια χρόνια αργότερα η Lenovo έδωσε 2.9 δισ. δολάρια (η Google κράτησε τις περισσότερες πατέντες της Motorola).
Στο παρελθόν η Lenovo έχει δηλώσει πως η εξαγορά της Motorola δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες τους, αλλά όπως φαίνεται θα προσπαθήσει να εκμεταλλευτεί το brand ακόμη περισσότερο.