Ταλαιπωρία και ατελείωτες ουρές στην υπηρεσία του δήμου Χανίων και τα ΚΕΠ για να αιτηθούν κοινωνικό εισόδημα αλληλεγγύης.
Το πρόβλημα δεν είναι μόνο ο αριθμός των πολιτών που συνωστίζονται κατά δεκάδες περιμένοντας να εξυπηρετηθούν από τους λίγους υπαλλήλους περιμένοντας ώρες μια και η διαδικασία για την αίτηση απαιτεί χρόνο, το πρόβλημα είναι και στο απόλυτο αλαλούμ που επικρατεί από άποψη ενημέρωσης με αποτέλεσμα άνθρωποι να περιμένουν σε λάθος υπηρεσίες, να τους στέλνουν σε λάθος υπηρεσίες και να γίνονται “μπαλάκι”.
Στην υπηρεσία του δήμου που έχει και την κύρια αρμοδιότητα για τις αιτήσεις, οι ουρές καθημερινά είναι ατελείωτες. Ειδικά σήμερα άνθρωποι περίμεναν ακόμα και στο κρύο και τη βροχή μέχρι να μπουν στο γραφείο και να εξυπηρετηθούν από το λίγο προσωπικό που καλείται να φέρει εις πέρας μεγάλο όγκο δουλειάς. Γυναίκα αναγκάστηκε να υποστεί όλη αυτή την ταλαιπωρία 4 φορές μέχρι πλέον αποκαμωμένη να τα παρατήσει.
Ωστόσο, σύμφωνα με μαρτυρίες υπήρξαν παράπονα για υπάλληλο που κάνει “ξεσκαρτάρισμα” στην ουρά προκειμένου να μειωθεί ο όγκος, και στέλνει στα ΚΕΠ περιπτώσεις που δεν θα έπρεπε τελικά να στείλει αφού η περίπτωσή τους βάσει της οικογενειακής τους κατάστασης μπορούσε να εξυπηρετηθεί μόνο από την υπηρεσία του δήμου . Το αποτέλεσμα είναι να τους ξαναστέλνουν από τα ΚΕΠ στον δήμο αφού τα ΚΕΠ δεν έχουν το σύστημα και την αρμοδιότητα να αναλάβουν συγκεκριμένες περιπτώσεις δικαιούχων.