Τεχνολογία

Live streaming: Νέα νίκη του Twitter στη μάχη με Facebook και Snapchat

Το Twitter υπέγραψε νέα συμφωνία, αυτή τη φορά για την εμβληματική «Deadline Day».

Το Twitter υπέγραψε συμφωνία με το ευρωπαϊκό τηλεοπτικό δίκτυο Sky, για να μεταδώσει live τη λεγόμενη «Deadline Day», την τελευταία ημέρα κατά την οποία οι ποδοσφαιρικοί σύλλογοι στη Βρετανία προσλαμβάνουν νέους παίκτες. Το κοινωνικό δίκτυο εντείνει τον ανταγωνισμό κατά των αντιπάλων του στο live streaming.

Η Deadline Day ξεκινά σήμερα Τρίτη στο κανάλι Sky Sports, ενώ συνήθως περιλαμβάνει μια μίξη ανάλυσης και μετάδοσης live στιγμιότυπων με όλα τα αστέρια του ποδοσφαίρου που έχουν μεταφερθεί σε νέους ποδοσφαιρικούς συλλόγους. Στη Βρετανία, το πρόγραμμα παρακολουθείται ευρέως από τους ένθερμους λάτρεις του αθλήματος.

Το live streaming του Twitter θα διαρκέσει για τρεις ώρες από το newsroom του Sky Sports. Οι χρήστες που θα επισκεφθούν το deadlineday.twitter.com θα παρακολουθήσουν το live video, συνοδευόμενο από μια σειρά σχετικών tweets στο πλάι, μεταδίδει το CNBC.

«Η Deadline Day είναι τρομερά σημαντική μέρα στο ημερολόγιο για όλους όσοι αγαπούν το ποδόσφαιρο», τόνισε ο Andy Cairns, αρχισυντάκτης του Sky Sports News, σε σημερινό δελτίο Τύπου.

Ο επικεφαλής τόνισε πως το τηλεοπτικό δίκτυο αναζητά διαρκώς νέους τρόπους για να προσφέρει αυτό το περιεχόμενο στους ένθερμους χρήστες, με τρόπο ώστε να ταιριάζει με τις πολυάσχολες ζωές τους.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα συνεργαστούμε με το Sky Sports για να προσφέρουμε στους fans οπουδήποτε άλλον έναν τρόπο για να παρακολουθήσουν και να συζητήσουν τις κορυφαίες φήμες και συμφωνίες της ημέρας, καθώς ξετυλίγονται live», δήλωσε και ο Anthony Noto του Twitter, σε δική του ανακοίνωση.

Το live streaming έχει εξελιχθεί σε κανονικό πεδίο μάχης για τις εταιρίες κοινωνικών δικτύων, καθώς προσπαθούν να τονώσουν τους αριθμούς χρηστών και το πόσο έχουν ενεργή παρουσία στις πλατφόρμες. Για το Twitter, το οποίο παλεύει εδώ και καιρό να αυξήσει τους χρήστες του, το live video θεωρείται πως αποτελεί το μέλλον του, ιδιαίτερα καθώς Facebook, Instagram και Snapchat εντείνουν τις δικές τους προσπάθειες στον χώρο.

Πέρυσι, το Twitter υπέγραψε συμφωνία με την οποία έγινε ο αποκλειστικός εταίρος για live streaming των ματς του NFL κάθε Πέμπτη, ενώ το πρώτο παιχνίδι της λίγκας που μεταδόθηκε live από την πλατφόρμα τον Σεπτέμβριο άγγιξε τα 2,1 εκατ. θεατές.