Σε ποικίλες αλλαγές και στυλιστικές παρεμβάσεις θα προχωρήσει η Audi, όσον αφορά το νέο μοντέλο της Q3. Αναμένεται να είναι ελαφρύτερο, ποιοτικότερο και πιο πρακτικό.
Το υπάρχον Q3 είναι το παλαιότερο μέλος της οικογένειας Q και το γεγονός ότι υπάρχει πλέον και έντονος εσωτερικός ανταγωνισμός από το VW Group που ακούει στο όνομα SEAT Ateca και VW Tiguan, αναγκάζει την Audi να εντείνει τις ετοιμασίες για την δεύτερη γενιά του μοντέλου, έτσι ώστε να ανεβάσει ρυθμό και να διεκδικήσει μεγαλύτερο κομμάτι από την εμπορική πίτα.
Αρκετά από τα μηχανικά μέρη του υπάρχοντος Q3 πηγάζουν από την εποχή του VW Golf V, και όπως συμβαίνει με αρκετά μοντέλα του Ομίλου, η δεύτερη γενιά του Q3 θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα MQB και όλες τις σύγχρονες τεχνολογίες που τοποθετούνται από το σπορ TT μέχρι το νέο SUV Skoda Kodiaq.
Τα νέα μηχανικά μέρη έχουν πολλά πλεονεκτήματα. Θα δημιουργήσουν ένα ελαφρύτερο και μεγαλύτερο Q3, και η γκάμα κινητήρων θα διαθέτει μέχρι και plug-in υβριδική έκδοση.
Από πλευράς διαστάσεων, το Audi Q3 του 2018 θα έχει ελαφρώς αυξημένες εξωτερικές διαστάσεις και λίγο μεγαλύτερο μεταξόνιο. Αυτό θα βοηθήσει στην επίτευξη μεγαλύτερων χώρων στην καμπίνα, καθώς και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών.
Στον τομέα της σχεδίασης, το νέο Q3 αναμένεται να ακολουθήσει τις γραμμές του νέου Q5. Αυτό μεταφράζεται σε πιο μοντέρνα εμφάνιση με εντονότερες ακμές που χαρίζουν πιο επιβλητική παρουσία, με νέα μάσκα τρισδιάστατης σχεδίασης και νέα φώτα με πιο αιχμηρή σχεδίαση.
Ωστόσο, οι μεγαλύτερες αλλαγές που θα φέρει η δεύτερη γενιά του Q3 αφορούν το εσωτερικό. Το ταμπλό θα αλλάξει εντελώς και η σχεδίαση του θα θυμίζει αυτό του νέου Q5. Θα είναι δηλαδή λιγότερο ογκώδες και με οριζόντιες γραμμές που θα τονίζουν το πλάτος και θα αυξάνουν το αίσθημα της ευρυχωρίας. Επιπλέον, θα σχεδιαστεί με γνώμονα την απλούστερη εργονομία που θα υποστηρίζεται από το τελευταίας γενιάς MMI και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,3” (Virtual Cockpit).
Η πολυδιαμορφώσιμη πλατφόρμα MQB ανοίγει νέους ορίζοντες για την γκάμα κινητήρων της δεύτερης γενιάς του Q3, και όπως έχουμε αναφέρει και παλαιότερα θα διαθέτει plug-in υβριδική έκδοση. Δεν θα προσφερθεί με το αρχικό λανσάρισμα του μοντέλου, αλλά θα ακολουθήσει με 12 μήνες καθυστέρηση.
Η υπόλοιπη γκάμα θα αποτελείται από τους TFSI και TDI τελευταίας γενιάς (1.5 και 2.0), ενώ δεν αποκλείεται να δούμε στην βάση και έκδοση με τον 3κύλινδρο TFSI του 1,0 λίτρου που αποδίδει 116 ίππους. Στην κορυφή της γκάμας θα βρούμε δύο σπορ εκδόσεις με τον 5κύλινδρο 2.5 TFSI, που στην έκδοση S Q3 θα αποδίδει 340 ίππους και στην έκδοση RS Q3 400.