Η Opel είχε την περιέργεια να μάθει πώς τα εκκολαπτόμενα ταλέντα από το χώρο της σχεδίασης φαντάζονται τη μάρκα το 2030 και ξεκίνησε ένα project συνεργασίας με το Πανεπιστήμιο του Pforzheim.
Οι σπουδαστές του τμήματος «Transportation Design» ανέλαβαν να δημιουργήσουν το Opel Iconic Concept του 2030. Απόδειξη της επιτυχίας αυτού του ασυνήθιστου project υποστήριξης νέων ταλέντων είναι το ότι δύο συμμετέχοντες μπορούν τώρα να μαθητεύσουν δίπλα στους κορυφαίους σχεδιαστές της φίρμας στο Rüsselsheim.
«Εξελίσσουμε συνεχώς την ξεχωριστή σχεδιαστική φιλοσοφία μας, όπου η γλυπτική τέχνη συναντά τη γερμανική ακρίβεια», δήλωσε ο Mark Adams, αντιπρόεδρος του ευρωπαϊκού τμήματος Σχεδίασης. «Θέλαμε να μάθουμε πώς φαντάζονται την Opel οι σημερινοί νέοι από τη σκοπιά των μελλοντικών πελατών. Πραγματικά εντυπωσιαστήκαμε από τα δημιουργικά, αντισυμβατικά και φρέσκα σχέδια και θέλουμε να υποστηρίξουμε αυτά τα ανερχόμενα ταλέντα».
Οι σπουδαστές είχαν την ευκαιρία να επιδείξουν τα ταλέντα τους σαν μελλοντικοί σχεδιαστές επί ένα εκπαιδευτικό εξάμηνο. Η ομάδα της γερμανικής εταιρίας, με επικεφαλής τον διευθυντή σχεδίασης, Friedhelm Engler και τον αρχισχεδιαστή, Andrew Dyson παρείχαν συμβουλές και πρακτική υποστήριξη, από το πρώτο σχέδιο μέχρι την παρουσίαση του ολοκληρωμένου σχεδιαστικού πρωτοτύπου.
Οι δημιουργίες των ρώσων σπουδαστών Maya Markova και Roman Zenin ήταν τόσο οραματικές, ώστε και στους δύο χορηγήθηκε μία 6μηνη πρακτική εξάσκηση, που τους δίνει την ευκαιρία να ανακαλύψουν τι ακριβώς σημαίνει να εργάζεσαι σαν σχεδιαστής στο Design Studio της Opel.
Η φίρμα επέλεξε συνειδητά το Πανεπιστήμιο του Pforzheim για τους κλάδους του σχεδίασης, τεχνολογίας, οικονομικών και νομικών επιστημών, καθώς το πρόγραμμα σπουδών «Transportation Design» είναι μοναδικό στη Γερμανία και χαίρει υψηλής υπόληψης σε όλο τον κόσμο.