Ελλάδα

Έρχεται το «έξυπνο ευρωπαϊκό εισιτήριο» και για τους σιδηροδρόμους της χώρας μας

Θα εκδίδεται ανά την Ευρώπη και με την κατοχή του κάθε ταξιδιώτης θα μπορεί να έρχεται και να κινείται στην Ελλάδα.

Την έλευση του… έξυπνου ευρωπαϊκού εισιτηρίου, που θα εκδίδεται ανά την Ευρώπη και με την κατοχή του κάθε ταξιδιώτης θα μπορεί να έρχεται και να κινείται στην Ελλάδα, ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Φίλιππος Τσαλίδης, από το βήμα του 11ου Πολυσυνεδρίου «Καινοτομία και Ανάπτυξη», που διοργανώνει στη Θεσσαλονίκη το www.ka-business.gr.

Μεταξύ άλλων, είπε ότι τον Δεκέμβριο τοποθετούνται σε όλα τα εκδοτήρια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μηχανήματα «pos», για την έκδοση εισιτηρίων με τη χρήση χρεωστικών και πιστωτικών καρτών, ενώ επίσης τον επόμενο μήνα θα είναι έτοιμο και το «Κλάμπ των Φίλων» της εταιρείας, με εκπτωτικές προσφορές, με παράλληλη ενεργοποίηση και του προγράμματος «train miles & bonus».

Παράλληλα, ο ίδιος επανέλαβε ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ βρίσκεται σε επαφές με τον ΟΛΘ και τους σιδηροδρόμους της ΠΓΔΜ, ώστε να ενισχύσει τις εμπορευματικές της μεταφορές από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης προς τη γειτονική χώρα, που είχαν κινηθεί πτωτικά τα τελευταία χρόνια. Όπως εξήγησε, η πτώση αυτή οφείλεται στη μείωση των φορτίων, των προβλημάτων στο δίκτυο του ΟΣΕ, αλλά και των πολλών ημερών που έμεινε κλειστή η Ειδομένη, 70 ημέρες μέσα στο 2016 και 17 ημέρες στο τέλος του 2015.

Στο πλαίσιο αυτό, υπενθύμισε ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποκλειστικά λειτουργεί και εκμεταλλεύεται το δίκτυο του σιδηροδρόμου και το μόνο περιουσιακό της στοιχείο είναι το ανθρώπινο δυναμικό της, μηχανοδηγοί και ελεγκτές. «Εμείς μισθώνουμε το τροχαίο υλικό από το ελληνικό δημόσιο και η αδελφή εταιρεία το συντηρεί», είπε χαρακτηριστικά.

Μεταξύ άλλων ο ίδιος μίλησε για εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου και υποσχέθηκε ταξίδι Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε μόλις… τρεις ώρες. Τόνισε ότι ο κύκλος εργασιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανέρχεται ετησίως στα 140 εκατ. ευρώ, ενώ διαβεβαίωσε ότι ο σιδηρόδρομος θα περάσει σε μια νέα εποχή και θα γίνει ανταγωνιστικός προς το αεροπλάνο, στις επιβατικές μετακινήσεις, όταν ολοκληρωθούν τα έργα στο Μπραλ.

Βέβαια, όπως επισήμανε, η ηλεκτροκίνηση, πέραν του άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη, θα πρέπει να επεκταθεί και στον κάθετο Θεσσαλονίκη- Προμαχώνας – Κούλατα, όπως και στον άξονα Θεσσαλονίκη – Αλεξανδρούπολη, που είναι τμήμα της σιδηροδρομικής «Εγνατίας». «Εάν έχουμε ηλεκτροκίνηση ως την Αλεξανδρούπολη διευκολύνεται η σύνδεση με τον Πύργο (Μπουργκάς) της Βουλγαρίας και από εκεί, η διακίνηση φορτίων προς και από τη Ρωσία» υπογράμμισε.