Διπλασιασμό απωλειών κατέγραψαν τα σταθερά μέσα συγκοινωνίας (ΣΤΑ.ΣΥ) για το 2015, καθώς οι ζημιές ανήλθαν στα 78,2 εκατ. ευρώ έναντι 36,4 εκατ. ευρώ το 2014.
Σύμφωνα με τη θυγατρική του ΟΑΣΑ, οι λειτουργικές ζημίες διαμορφώθηκαν σε 32,6 εκατ. ευρώ έναντι 2,75 εκατ. ευρώ το 2014, με τον κύκλο εργασιών να περιορίζεται σε 103,8 εκατ. ευρώ από 129,7 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρονιά.
Την ίδια στιγμή, η απουσία στρατηγικού σχεδιασμού για τις αστικές συγκοινωνίες και η εκτόξευση της εισιτηριοδιαφυγής καθιστά – ιδίως μετά την ολοκλήρωση της μεταβίβασής τους στο υπερταμείο – την επιβολή “μνημονίου” στις συγκοινωνιακές εταιρείες μονόδρομο.
Αυτό όταν ούτε οι επιδόσεις του πρώτου εξαμήνου της φετινής χρονιάς εμφανίζουν βελτίωση. Και αυτό επειδή, το διάστημα Ιανουάριος – Μάρτιος, ο τζίρος από πωλήσεις εισιτηρίων και καρτών δεν ξεπέρασε τα 38 εκατ. ευρώ (-23,5%), με το αντίστοιχο ποσό για το 2014 να διαμορφώνεται σε 49,2 εκατ. ευρώ.