Η παγκοσμιοποίηση αλλά και η στενή συνεργασία εταιριών με εχθρό το κόστος, δημιουργούν απροσδόκητες συμπλεύσεις. Συγκεκριμένα, πρόσφατα η Geely και η Volvo (ανήκουν αμφότερες στο κινέζικο όμιλο Zhejiang Geely Holding Group), δημιούργησαν για την Ευρώπη την εταιρία Lynk.
Σύμφωνα με τους υπεύθυνους της νέας εταιρείας, που ονομάζεται Lynk & Co, η αποκάλυψη του πρώτου τους αυτοκινήτου στο Βερολίνο ήταν συμβολική, με πρόθεση να τονιστεί ότι διαθέτει ανάλογο επίπεδο τεχνολογίας και ποιότητας με ένα γερμανικό αυτοκίνητο, δεδομένου ότι η Γερμανία θα είναι μία από τις πρώτες αγορές όπου θα δραστηριοποιηθεί η Lynk.
Το Lynk 01, είναι ένα μικρομεσαίο “crossover” και είναι βασισμένο στο νέο «σπονδυλωτό» δάπεδο CMA (Compact Modular Architecture) που αναπτύχθηκε από την Volvo και στο οποίο θα βασιστεί το νέο της αυτοκίνητο ελεύθερου χρόνου XC40, που θα παρουσιαστεί του χρόνου.
Όσον αφορά το μέγεθος, το νέο crossover είναι 4,53 μέτρα μήκος, 1.85 μέτρα πλάτος και στέκεται 1,65 μέτρα ύψος, με ένα γενναιόδωρο μεταξόνιο 2,73 μέτρα. Δεν αποτελεί έκπληξη ότι το μεταξόνιο είναι αρκετά εκτεταμένο για ένα μοντέλο αυτού του μεγέθους, λαμβάνοντας υπόψη ότι το 01 θα στοχεύει πρωτίστως στην κινεζική αγορά, όπου αυτοκίνητα με μεγάλους χώρους πουλάνε πολύ.
Σύμφωνα με την έγκυρη επιθεώρηση Automotive News, το αυτοκίνητο θα λανσαριστεί στην Ευρώπη το 2018 και θα χρησιμοποιεί ένα 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.5 κι ένα 4κύλινδρο 2λιτρο, που θα κατασκευάζονται στην Κίνα με άδεια από τη Volvo.
Αργότερα θα υπάρξουν και υβριδικές εκδόσεις, όπως επίσης και μία αμιγώς ηλεκτρική, που θα διατίθενται στην ευρωπαϊκή και την αμερικανική αγορά. Η Lynk, σκοπεύει να αναπτύξει ένα δικό της δίκτυο αντιπροσώπων και να παρουσιάσει τουλάχιστον πέντε μοντέλα, ενώ στοχεύει σε παγκόσμιες πωλήσεις 500.000 αυτοκινήτων μέχρι το 2022.
Δείτε ένα μικρό απόσπασμα από την παρουσίαση του: