Με το νέο S90, η Volvo στηρίζεται στο σουηδική σχεδιασμό και την αξιοπιστία για να προσφέρει μια εναλλακτική λύση απέναντι σε μοντέλα όπως η BMW Σειρά 5, η Mercedes-Benz E class και το Audi A6, αφού το υπάρχον μοντέλο της εταιρίας, το S80, δηλαδή, δεν κατάφερε να ανταποκριθεί στη μεγάλη πρόκληση.
Η Volvo πούλησε περίπου 12.500 S80 πέρυσι, ενώ οι πωλήσεις της σειράς 5 της BMW ξεπέρασαν τα373.000 αυτοκίνητα, ένα στοιχείο που δείχνει την αποδοχή των γερμανικών αυτοκινήτων αλλά και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το Volvo.Μετά την παρουσίαση του SUV XC90 αυτή τη χρονιά, το S90 είναι το επόμενο βήμα στην προσπάθεια της Volvo οι ετήσεις πωλήσεις της να ξεπεράσουν τα 800.000 οχήματα το 2020.
Τα υψηλόβαθμα στελέχη της Volvo υπολογίζουν ότι οι πωλήσεις του νέου premium σεντάν θα είναι τουλάχιστον διπλάσιες από αυτές του XC90.
Το νέο S90 θα παρουσιαστεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ τον Ιανουάριο και θα ακολουθηθεί από την έκδοση του V90 wagon.