Σύμφωνα με την εταιρεία, αυτή πλέον ξεπερνά τα 50 km ενώ η μέγιστη ταχύτητα του οχήματος (κινούμενο ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο) πλέον φτάνει τα 135 km/h (από τα 85 km/h που ήταν ως τώρα).
Οι μπαταρίες λιθίου ιόντων είναι μεγαλύτερες, αποτελούνται από 95 στοιχεία, ζυγίζουν 125 kg και έχουν διπλάσιο ενεργειακό φορτίο (8,8 kWh έναντι 4,4 kWh). Η μέση τυποποιημένη κατανάλωση καυσίμου είναι μόλις 1,0 l/100 km και η εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα μόλις 22 g/km.
Ο ΜΕΚ κινητήρας παραμένει ίδιος με πριν (χωρητικότητα 1.8 l, μέγιστη ισχύς 98 PS), ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 92 PS ενώ η μέγιστη συνδυαστική ισχύς του υβριδικού συστήματος είναι 136 PS.
Το καινούργιο Prius Plug-in Hybrid, το οποίο μοιάζει πολύ με το Mirai, βασίζεται στην πλατφόρμα «TNGA» («Toyota New Global Architecture») και εφοδιάζεται με εξελιγμένους φορτιστές που μπορούν να φορίσουν τις μπαταρίες ταχύτερα (από δύο ώρες έως 3:10′, ανάλογα την παροχή ρεύματος).