Σε επενδύσεις ύψους 100 εκατ. ευρώ προχωρά η Lidl Hellas για το τρέχον έτος, όπως ανέφερε ο πρόεδρος διοίκησης της εταιρίας, Ιάκωβος Ανδρεανίδης σε συνέντευξη που παραχώρησε στο ΑΜΠΕ.
Σχετικά με τις εξελίξεις στο χώρο του λιανεμπορίου και ειδικότερα για το deal Σκλαβενίτη – Μαρινόπουλου, ο κ. Ανδρεανίδης ανέφερε πως «οι τελευταίες εξελίξεις δείχνουν πως το τοπίο στο λιανεμπόριο αλλάζει. Ελπίζουμε ότι με τη νέα συμφωνία θα δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις ενός υγιούς ανταγωνιστικού περιβάλλοντος, θα παραμείνουν όλοι οι εργαζόμενοι στις θέσεις εργασίας τους και οι προμηθευτές θα εξασφαλίσουν μια βιώσιμη ανάπτυξη».
Σύμφωνα με τον κ. Ανδρεανίδη: «η νέα διαμορφωμένη οικονομική κατάσταση έχει φέρει ανακατατάξεις και αλλαγές στο λιανεμπόριο και στο εμπόριο εν γένει. Εμείς όμως δεν προχωράμε σε συγχωνεύσεις και εξαγορές, αντιθέτως τονώνουμε την αγορά, δημιουργούμε νέες θέσεις εργασίας, επενδύουμε και αναπτύσσουμε δράσεις επωφελείς για την ελληνική κοινωνία».
Σχετικά με τις κινήσεις της Lidl, ανέφερε πως «το τρέχον έτος προχωράμε με ένα επενδυτικό πλάνο αξίας μεγαλύτερης των 100 εκατ. ευρώ για την ανάπτυξη του δικτύου των καταστημάτων μας, την επέκταση των αποθηκών μας σε Αττική και Τρίκαλα, αλλά και για τον εκσυγχρονισμό των υφιστάμενων καταστημάτων. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να επενδύουμε στην Ελλάδα, να συμβάλουμε στην τόνωση της οικονομίας και να δημιουργούμε νέες θέσεις εργασίας».
Η Lidl Hellas, σύμφωνα με τον κ. Ανδρεανίδη, «έχει ένα δίκτυο 220 καταστημάτων σε όλη τη χώρα, 5 υπερσύγχρονα αποθηκευτικά κέντρα και όλα αυτά τα χρόνια δραστηριότητάς μας εξελισσόμαστε και εκσυγχρονιζόμαστε με στόχο να εξυπηρετούμε στο βέλτιστο βαθμό τους καταναλωτές».
Όπως ανέφερε, «το στοίχημα της άριστης ποιότητας προϊόντων στη φθηνότερη τιμή το έχουμε πετύχει. Το 2016 προχωρήσαμε στη δημιουργία καταστημάτων “νέας γενιάς” (τον Ιούλιο άνοιξαν τα δύο πρώτα σε Αλικαρνασσό και Διαβατά) με στόχο να χαρίσουμε στους καταναλωτές τη βέλτιστη αγοραστική εμπειρία μέσα σε έναν υπερσύγχρονο χώρο, ο οποίος θα αναβαθμίζει την εμπειρία αγορών τους. Eντός του οικονομικού μας έτους, πρόκειται να εγκαινιάσουμε άλλα 4 καταστήματα στη Δράμα, τη Φλώρινα, τη Μεσσήνη και τη Λαμία. Το κόστος κάθε καταστήματος νέας γενιάς ανέρχεται περίπου στα 4 εκατομμύρια ενώ το κόστος ενός συμβατικού καταστήματος στοίχιζε μόλις 1,5 εκατ. ευρώ. Η συνολική δαπάνη κατασκευής των καταστημάτων νέας γενιάς φτάνει σχεδόν το 1/4 του συνόλου των ετήσιων επενδύσεων».
Αναφορικά με την πορεία της εταιρείας, ο κ. Ανδρεανίδης επισημαίνει ότι «ο τζίρος από αρχές Μαρτίου έως τέλη Ιουνίου 2016 αυξήθηκε σε καθαρές τιμές κατά 6,2 % σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό τετράμηνο, ξεπερνώντας σε καθαρό τζίρο τα 475 εκατομμύρια ευρώ. Είμαστε αισιόδοξοι ότι και η επόμενη χρονιά θα κλείσει με θετικό πρόσημο, δεδομένης της εμπιστοσύνης που μας δείχνουν οι καταναλωτές».
Ερωτηθείς για την απελευθέρωση πώλησης ΜΗΣΥΦΑ και τα σχέδια της εταιρείας ως προς αυτή τη κατεύθυνση, ο κ. Ανδρεανίδης τονίζει ότι η «απελευθέρωση των αγορών αυξάνει τον ανταγωνισμό και δημιουργεί τις συνθήκες βελτίωσης υπηρεσιών προς τους καταναλωτές. Όσον αφορά στην πώληση μη συνταγογραφούμενων φαρμάκων, θα εξεταστεί από την εταιρεία μας και θα ληφθεί η απόφαση με βάση το εν δυνάμει όφελος που θα έχουν οι πελάτες μας».